egy pörgős anyuka a konyhában

nálészáj

nálészáj

Krémleves batátából

pirított napraforgóval

2017. december 19. - Nálészáj
Meséltem már, hogy gyakorlatilag bármilyen zöldséget megetetek a gyerekekkel krémleves formájában?!
Az a “trükköm”, hogy a levesbetétet/feltétet ők szórhatják a saját tányérjukba. Ezzel aztán olyan vígan elvannak, hogy nem kell noszogatni őket az evésre. 
25552621_10214720151257375_1507483072_o.jpg

Hozzávalók
  • 3 édesburgonya megtisztítva, felkockázva
  • 1 kisebb fej hagyma
  • 1 duci gerezd fokhagyma, szeletelve
  • alaplé vagy víz
A tálaláshoz:
  • füstölt chili-pehely (ettől én függő vagyok)
  • frissen őrölt bors
  • apróra vágott friss rozmaring

+ néhány maréknyi hántolt, sótlan napraforgómag, serpenyőben megpirítva

Elkészítése:
  1. kevés vajon üvegesre pároltam a hagymát, majd hozzáadtam a fokhagymát is
  2. az édesburgonya kockák is a fazékba kerültek, annyi alaplé társaságában, hogy az ellepje őket
  3. sóztam, fedő alatt puhára főztem
  4. serpenyőben megpirítottam a hántolt, sótlan napraforgót
  5. pürésítettem a levest, igazítottam kicsit az állagán és forraltam rajta mégegyet 
Tálaláskor apróra vágott friss rozmaringgal díszítettem, füstölt chili-pehellyel, frissen őrölt borssal megszórtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://naleszaj.blog.hu/api/trackback/id/tr1813511697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása